Bc. Zuzana Herinková
Diplomová práce
Rozbor image vybrané firmy
The Company Image Analysis
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vztahem firemní identity a firemní image. Analyzovanou společností je T-Mobile Czech Republic a.s. Firemní image se úzce váže k firemní identitě, jelikož image je obrazem firemní identity v očích veřejnosti. Komplexní analýza jednotlivých prvků firemní identity společnosti T-Mobile je doplňována o komentáře kompetentních zaměstnanců společnosti T-Mobile. Cílem analýzy je zhodnocení …víceAbstract:
This thesis deals with the relationship between corporate identity and corporate image. The analyzed company is T-Mobile Czech Republic a.s. Corporate image is closely related to corporate identity, as corporate image is the mirror of corporate identity to the eyes of the broad public. A comprehensive analysis of various elements of corporate identity for T-Mobile is completed with comments of T-Mobile …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/am4hb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Pavla Mautvicová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Veronika Zahradníková -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová