Návrh krizové komunikace ve vybraném podniku – Bc. Karolína Urbanová
Bc. Karolína Urbanová
Master's thesis
Návrh krizové komunikace ve vybraném podniku
Proposal for crisis communications in a selected company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na krizovou komunikaci společnosti Bageterie Boulevard. Věnuje se vyhodnocením rizik, do kterých se společnost svým předmětem podnikání může dostat. Hlavním cílem této práce je vytvořit návrh krizové komunikace pro vybranou krizovou situaci, která dle analýz, společnosti hrozí. Vedlejším cílem je představení reálné krizové komunikace společnosti a její vyhodnocení na základě …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the crisis communication of the company Bageterie Boulevard. It deals with the evaluation of risk the company may face given its subject of business. The main aim of this thesis is to create a crisis communication plan for the selected crisis situation, threatening the company, according to the analyses. A secondary aim lies in presenting a real crisis communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pj4j3/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE STUDIJNÍM PROGRAMU REKREOLOGIE-PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU
Nikola ČECHÁKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace firem cestovního ruchu ve vybrané destinaci ruchu
Alexandr Fomenko -
Marketingová komunikace Střediska volného času Ostrava-Zábřeh
Adam KNAP