Psychologické základy marketingu – Bc. Zhanna Soboleva
Bc. Zhanna Soboleva
Bachelor's thesis
Psychologické základy marketingu
Psychological foundations of the marketing
Anotácia:
Daná bakalářská práce se zabývá psychologickými základy marketingu. V teoretické části práce se pojednává o marketingu, marketingovém mixu a reklamě. Dále v textu teoretické části jsou rozebírány cíle a funkce reklamy, nákupní chování spotřebitelů a emoce v marketingu. V praktické části dané bakalářské práce se klade důraz na kvantitativní a kvalitativní výzkum. V rámci kvantitativního výzkumu je provedeno …viacAbstract:
This thesis deals with the psychological principles of marketing. The theoretical part is focused on the marketing, advertising and marketing mix. It also deals with the objectives and functions of advertising, changes in consumer behavior and emotions in marketing. The practical part of the thesis focuses on quantitative and qualitative research. Within the framework of the quantitative research a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fqh31/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedúci: prof. PhDr. Jiří Straus, DrSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Filip Rakovan -
Podprahová reklama z pohledu psychologie
Lenka Kafková -
Psychologie reklamy - aktuální trendy
Jitka Novotná