Rekonstrukce 3D objektů pomocí programu Meshroom – Bc. Vojtěch Khol
Bc. Vojtěch Khol
Bachelor's thesis
Rekonstrukce 3D objektů pomocí programu Meshroom
A Reconstruction of 3D Objects using Meshroom
Abstract:
Tato práce se zabývá rekonstrukcí různě členitých 3D objektů pomocí programu Meshroom. Tato práce v teoretické části popisuje program Meshroom, v kterém byla provedena samotná rekonstrukce a také program Blender, kde se výsledné objekty upravovaly. Následně práce v praktické části popisuje, jakým způsobem se k rekonstrukcí jednotlivých objektů přistupovalo pro dosažení těch nejlepších výsledků. Práce …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the reconstruction of various 3D objects using the Meshroom program. In this work the theoretical part describes the program Meshroom in which reconstructions are performed, and then the program Blender where the reconstructed objects are modified. Subsequently, in the practical part, the thesis describes the process of how the reconstruction was approached in in order …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 8. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2022
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Khol, Vojtěch. Rekonstrukce 3D objektů pomocí programu Meshroom. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Information Technologies in Administration
Theses on a related topic
-
3D model Žižkových kasáren v Hradci Králové na základě kombinace metod fotogrammetrie a 3D modelování
Pavel Kejř -
Digitální 3D objekty a jejich využití v rámci kulturního dědictví
Michal Gazsi -
Automatická klasifikace bodového mračna 3D objektů
Václav Žák -
Rekonstrukce 3D objektů pomocí programu Meshroom
Vojtěch Khol -
Využití videosekvencí pro rekonstrukci 3D objektu metodou SFM
Viktor KLIMENT -
Rekonstrukce 3D objektů pomocí programu Meshroom
Vojtěch Khol -
Zrychlení procesů v tvorbě fotogrammetrických assetů
Jan Bartoň