Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace firem v ČR – Bc. Kateřina Hálová
Bc. Kateřina Hálová
Diplomová práce
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace firem v ČR
Loyalty programs as a marketing communication tool of companies in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zákaznickou loajalitou a věrnostními programy firem na českém trhu. Cílem diplomové práce je popsat rozsah využívání věrnostních programů firmami v České republice a provést marketingový výzkum ve vybraném odvětví, který by zjišťoval míru účinnosti tohoto nástroje marketingové komunikace. První část je věnována základním teoretickým východiskům, která se týkají především marketingové …víceAbstract:
This diploma thesis deals with customer loyalty and loyalty programs of companies on the Czech market. The aim of this thesis is to describe the extent of use of loyalty programs by companies in the Czech Republic and to make marketing research in the chosen sector, which would determine the effectiveness of this marketing communication tool. The first part is focused on basic theoretical resources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Jahodová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Název
Vložil
Vloženo
Práva