Komunikační mix firmy Makro Cash & Carry ČR s.r.o. – Bc. Alice Peroutková
Bc. Alice Peroutková
Diplomová práce
Komunikační mix firmy Makro Cash & Carry ČR s.r.o.
Communication mix brand Makro Cash & Carry ČR s.r.o. in the Czech market
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Komunikační mix firmy Makro Cash & Carry ČR s.r.o.“ je analýza současného stavu komunikačního mixu společnosti a nalezení návrhu k zefektivnění. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část popisuje metody analýzy vnitřního a vnější prostředí podniku, popisuje jednotlivé komunikační nástroje. Úvod praktické části popisuje danou společnost …víceAbstract:
Thesis: "The communication mix Makro Cash & Carry ČR sro" is an analysis of the current state of the communication mix companies and finding the proposal to streamline. The thesis is divided into theoretical and analytical part. The theoretical part describes methods for the analysis of internal and external business environment, describes the different communication tools. Introduction of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c4l03/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková