Hudební festival a jeho paralely s produktem cestovního ruchu – Petr Eliška
Petr Eliška
Bachelor's thesis
Hudební festival a jeho paralely s produktem cestovního ruchu
Musical Festival and Its Parallels to a Product of Tourism
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo nalézt a popsat podobnosti a shody hudebního festivalu s produktem cestovního ruchu. V mé práci se proto zabývám historií a předpoklady jejich vzniku, vzájemným paralelám v rámci jejich příprav, organizace i realizace a jejich specifikům vůči ostatním produktům. Zároveň se v práci snažím nalézt spojitost popularity současných rockových festivalů v České republice s historií …moreAbstract:
A goal of the bachelor work is to find and describe musical festival and its paralells to a product of tourism. My theses deal with history and assumptions needed to their realization, mutual paralells within their preparation, organization planning, realization and their specifics different from other products. By the same time I am trying to find a nexus between popularity of present rock festivals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2009
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB90
Thesis defence
- Date of defence: 24. 9. 2009
- Supervisor: Alexandr Gregar
- Reader: Jiří Štyrský
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ELIŠKA, Petr. \textit{Hudební festival a jeho paralely s produktem cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2009. Available from: https://theses.cz/id/v8z8nk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková