Hudební festival a jeho paralely s produktem cestovního ruchu – Petr Eliška
Petr Eliška
Bachelor's thesis
Hudební festival a jeho paralely s produktem cestovního ruchu
Musical Festival and Its Parallels to a Product of Tourism
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo nalézt a popsat podobnosti a shody hudebního festivalu s produktem cestovního ruchu. V mé práci se proto zabývám historií a předpoklady jejich vzniku, vzájemným paralelám v rámci jejich příprav, organizace i realizace a jejich specifikům vůči ostatním produktům. Zároveň se v práci snažím nalézt spojitost popularity současných rockových festivalů v České republice s historií …viacAbstract:
A goal of the bachelor work is to find and describe musical festival and its paralells to a product of tourism. My theses deal with history and assumptions needed to their realization, mutual paralells within their preparation, organization planning, realization and their specifics different from other products. By the same time I am trying to find a nexus between popularity of present rock festivals …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2009
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB90
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2009
- Vedúci: Alexandr Gregar
- Oponent: Jiří Štyrský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková