Michaela Roupcová

Bachelor's thesis

Komunikační strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.

Communication strategy of the company Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze komunikační strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska z oblasti marketingu a komunikace. Druhá část představuje a zároveň analyzuje společnost a její současný stav na trhu. Třetí část práce se věnuje charakteristice současné komunikační strategie společnosti a na závěr jsou uvedeny návrhy …more
Abstract:
This thesis deals with the analysis of communication strategy of the company Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. The first part explains a theoretical knowledge of marketing and communication. The second part introduces and analyses the company and its current position on market. The third part deals with the characterization of current communication strategy of the company and at the end of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2014
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Zdeněk Doboš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40628