Bc. Vladislava PEŠTÁLOVÁ

Bachelor's thesis

CRM jako konkurenční výhoda firmy Pozemstav, s.r.o.

CRM as competitive advantage of Company Pozemstav, s.r.o.
Abstract:
První část práce obsahuje zhodnocení teoretických poznatků, lepší pochopení definic klasického a nového marketingu, konkurenceschopnosti, konkurenční výhody a zejména CRM. Ve druhé, analytické části představuji společnost, její charakteristiky, přednosti a nedostatky, v čem spočívá její konkurenceschopnost a jaké úsilí vyvíjí k budování vztahů se zákazníky. Jádrem je analýza CRM ve společnosti, která …more
Abstract:
The first part of bachelor work includes evaluation of theoretical piece of knowledge, better insight to definition of marketing, competitiveness and compatitive advantage and chiefly CRM. In the second analytical part I present the company, her characterictic, strong points and weak points, in what lies her competitiveness and what make effort to building the customer relationship. The root of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2005
Accessible from:: 20. 5. 2005
Identifier: 1683

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PEŠTÁLOVÁ, Vladislava. CRM jako konkurenční výhoda firmy Pozemstav, s.r.o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.