Strategie firmy Zápůjčka pro vstup na vybraný zahraniční trh – Michaela Berdychová
Michaela Berdychová
Master's thesis
Strategie firmy Zápůjčka pro vstup na vybraný zahraniční trh
Strategy for the company Zápůjčka when entering selected foreign market
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá internacionalizaci malé české firmy, která prodává služby na B2B trhu. Vzhledem ke své malé velikosti se firma řídí koncepcí exportního marketingu a s tím souvisejícím etnocentrickým stylem řízení. Prvním cílem této práce je vybrat vhodný trh pro zahraniční expanzi, což je provedeno v několika krocích. Nejdříve je zvoleno několik geograficky blízkých zemí potenciálně …viacAbstract:
This thesis deals with the internationalization of small Czech company, which sells services on B2B market. Due to its small size this company uses the concept of export marketing and ethnocentric managerial style. First aim of this thesis is to choose the best country for expansion to a foreign market. This goal will be achieved by choosing potentially suitable countries, then picking the most relevant …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58335
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2014
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58335
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria