Bc. Věra Procházková

Bachelor's thesis

Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT

Specifics of integrated marketing communication in selected areas. Sponsoring of SCOTT bike teams as effective support to IMC of SCOTT Corporation
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingové aktivity firmy SCOTT a navrhnout případné zlepšení slabých stránek zejména na českém cyklistickém trhu. V teoretické části jsou obecně popsány základní pojmy vztahující se k tématu, jež vycházejí z odborné literatury. Praktická část analyzuje marketingové aktivity v oblasti cyklistiky se zaměřením na aktivity firmy SCOTT, hodnotí je a navrhuje …more
Abstract:
The main goal of this thesis is to analyse marketing activities of the company SCOTT and to suggest (if possible) improvements of the weaknesses especially within the Czech bicycle market. In the theoretical parts there are described basic key concepts related to the topic which can be found in the specialised literature. In the practical part there are analyses of marketing activities within the bicycle …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní