Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT – Bc. Věra Procházková
Bc. Věra Procházková
Bachelor's thesis
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT
Specifics of integrated marketing communication in selected areas. Sponsoring of SCOTT bike teams as effective support to IMC of SCOTT Corporation
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingové aktivity firmy SCOTT a navrhnout případné zlepšení slabých stránek zejména na českém cyklistickém trhu. V teoretické části jsou obecně popsány základní pojmy vztahující se k tématu, jež vycházejí z odborné literatury. Praktická část analyzuje marketingové aktivity v oblasti cyklistiky se zaměřením na aktivity firmy SCOTT, hodnotí je a navrhuje …moreAbstract:
The main goal of this thesis is to analyse marketing activities of the company SCOTT and to suggest (if possible) improvements of the weaknesses especially within the Czech bicycle market. In the theoretical parts there are described basic key concepts related to the topic which can be found in the specialised literature. In the practical part there are analyses of marketing activities within the bicycle …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/senpo/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROCHÁZKOVÁ, Věra. \textit{Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/vaca67/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček