Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT – Bc. Věra Procházková
Bc. Věra Procházková
Bakalářská práce
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT
Specifics of integrated marketing communication in selected areas. Sponsoring of SCOTT bike teams as effective support to IMC of SCOTT Corporation
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingové aktivity firmy SCOTT a navrhnout případné zlepšení slabých stránek zejména na českém cyklistickém trhu. V teoretické části jsou obecně popsány základní pojmy vztahující se k tématu, jež vycházejí z odborné literatury. Praktická část analyzuje marketingové aktivity v oblasti cyklistiky se zaměřením na aktivity firmy SCOTT, hodnotí je a navrhuje …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to analyse marketing activities of the company SCOTT and to suggest (if possible) improvements of the weaknesses especially within the Czech bicycle market. In the theoretical parts there are described basic key concepts related to the topic which can be found in the specialised literature. In the practical part there are analyses of marketing activities within the bicycle …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/senpo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKOVÁ, Věra. \textit{Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/vaca67/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček