Bc. Václav Němeček

Bakalářská práce

Analýza marketingové kampaně organizace

Analysis of the marketing campaign organization
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci lokální pobočky společnosti Red Bull. Teoretická část práce popisuje rozdíly mezi tradiční a integrovanou marketingovou komunikací. Dále se pak zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu a moderními trendy v marketingové komunikaci. Praktická část se zabývá detailní analýzou komunikačního mixu společnosti. Oblastí zkoumání je především využití …více
Abstract:
Bachelor thesis focuses on a marketing communication of the Red Bull's local branch. Theoretical part of this work describes differences between traditional and integrated marketing communication. It further describes communication mix, its specific tools and modern trends in marketing communication. Practical part features in-depth analysis of company's promotional mix. Area of research particularly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní