Daniel Gutwirt

Bakalářská práce

Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele

Influencer marketing and its impact on consumers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá influencer marketingem a jeho vlivem na chování spotřebitelů v nákupním prostředí. Práce je rozdělena do dvou částí a to teoretické a praktické části. V první části bakalářské práce popisuje pojmy online marketingu, typy reklam a definice, kdo je influencer a co znamená pojem influencer marketing. Druhá část práce je praktická, která zkoumá chování spotřebitelů ovlivněné …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with influencer marketing and its influence on consumer behavior. The work is divided into two parts, namely the theoretical and practical part. The first part of the bachelor thesis describes the concepts of online marketing, what are the types of ads and definitions of who is influencer. The second part of the work is practical, which examines the behavior of consumers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON

NEWTON College a.s.

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management