Adam Dressler

Diplomová práce

Metodika návazností marketingu a vývoje start-up projektu s využitím standardních SW nástrojů

Methodic integration of marketing and develpoment in a start-up project environemnt using standard sorfware tools
Anotace:
Nově vznikající softwarové produkty, a zvláště pak ty, které jsou výsledkem inovací, dnes typicky vznikají jako start-upy. Důvody, které k tomu vedou, jsou zřejmé: produkty malých start-upů jsou typicky rychle uvedeny na trh (to je způsobeno tím, že marketingová i vývojová část blízce spolupracují, často obě činnosti vykonává jedna osoba) rychle přijímají rozhodnutí, nejsou averzní vůči riziku a ani …více
Abstract:
New software products, especially those based on innovation, typically originate in startup environment. The reasons are well -- known: small start-ups are quick to market (as marketing and development are close, sometimes one person), able to take decisions quickly, not risk-averse, unburdened by corporate bureaucracy etc. If successful (as they all hope to be), they grow quickly. Here comes the catch …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
  • Vedoucí: Vlasta Střížová
  • Oponent: Pavel Krkoška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44887