Marketingová komunikace on-line shopu NA-KD.com – Kateřina Ševčíková
Kateřina Ševčíková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace on-line shopu NA-KD.com
Marketing communication of e-shop NA-KD.com
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace na internetu a jejím cílem je navrhnout doporučení k zefektivnění marketingové komunikace e-shopu NA-KD.com. Teoretická část se zaměřuje na pojetí a význam marketingové komunikace na internetu a definování prostředků, jimiž je uskutečňována. Pozornost je soustředěna na moderní komunikační prostředky marketingu na internetu. Na základě …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of marketing communication on the Internet and its aim is to propose recommendations for efficiency improvement of marketing communication of e-shop NA-KD.com. The theoretical part focuses on the concept and importance of marketing communication on the Internet and defining the tools by which it is implemented. Attention is focused on modern communication tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73908
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73908
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová