Kateřina Ševčíková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace on-line shopu NA-KD.com

Marketing communication of e-shop NA-KD.com
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace na internetu a jejím cílem je navrhnout doporučení k zefektivnění marketingové komunikace e-shopu NA-KD.com. Teoretická část se zaměřuje na pojetí a význam marketingové komunikace na internetu a definování prostředků, jimiž je uskutečňována. Pozornost je soustředěna na moderní komunikační prostředky marketingu na internetu. Na základě …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of marketing communication on the Internet and its aim is to propose recommendations for efficiency improvement of marketing communication of e-shop NA-KD.com. The theoretical part focuses on the concept and importance of marketing communication on the Internet and defining the tools by which it is implemented. Attention is focused on modern communication tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73908