Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o. – Michaela Sajfridová
Michaela Sajfridová
Bachelor's thesis
Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o.
Corporate identity design
Abstract:
Předložená bakalářská práce je reálným projektem s předpokládaným přímým využitím. Práce vychází z potřeby vizuální a marketingové komunikace zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o. včetně následné propagace samotného oboru. Zabývá se problematikou firemní vizuální identity obecně a navrhuje konkrétní grafické řešení a marketingové postupy. V teoretické části je definována firemní identita a její …moreAbstract:
This bachelor thesis is a real project that will be implemented. The bachelor thesis deals with the issue of the lack of visual and marketing communication of the agricultural company BOTEP PLUS spol. s.r.o. and subsequently the promotion of the field itself. The theoretical part defines the corporate identity and its connection with the corporate image, culture, communication and design, which deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2023
- Supervisor: PhDr. Lucie Vlčková, Ph.D.
- Reader: Petr Vrána, prof.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAJFRIDOVÁ, Michaela. \textit{Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/vdizpi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Visual Arts / Graphic and Media Design
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights