Základní a nástavbové prvky konceptu Bazální stimulace a možnosti jejich využití u dětí s tělesným a mentálním postižením na 1. stupni základní školy – Tereza GRULICHOVÁ
Tereza GRULICHOVÁ
Master's thesis
Základní a nástavbové prvky konceptu Bazální stimulace a možnosti jejich využití u dětí s tělesným a mentálním postižením na 1. stupni základní školy
Basic and extensive elements of the basal stimulation and possibilities of their usage in children with physical and mental disabilities at primary school.
Abstract:
Cílem diplomové práce je souhrnný pohled na práci s dětmi mladšího školního věku s tělesným a mentálním postižením v rámci konceptu Bazální stimulace. V teoretické části se zabýváme významem a historií konceptu Bazální stimulace, teoretickou základnou konceptu, významem doteku v životě člověka, komunikací a následně vymezením základních a nástavbových prvků Bazální stimulace, biografickou anamnézou …moreAbstract:
The aim of the master thesis is a summary view of the working process with the primary school-aged children with physical and mental disabilities in a concept of the basal stimulation. The theoretical section deals with a meaning and a history of the basal stimulation concept, theoretical basics of the concept, the meaning of the touches in everyone's life, communication and then defining the basic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRULICHOVÁ, Tereza. \textit{Základní a nástavbové prvky konceptu Bazální stimulace a možnosti jejich využití u dětí s tělesným a mentálním postižením na 1. stupni základní školy}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/vdo4k3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GRULICHOVÁ, Tereza. Základní a nástavbové prvky konceptu Bazální stimulace a možnosti jejich využití u dětí s tělesným a mentálním postižením na 1. stupni základní školy. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Využití vybraných psychomotorických aktivit v hodinách tělesné výchovy se zaměřením na děti mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením
Hana Hladká -
Volnočasové aktivity pro tělesně a mentálně postižené
Luboš Benda -
Bazální stimulace u dětí s kombinovaným postižením
Barbora JAROŠOVÁ -
Bazální stimulace u jedinců s kombinovaným postižením
Petra Bezděková -
Využití konceptu Bazální stimulace v rané péči
Silvie Šichnárková -
Vliv konceptu bazální stimulace na komplexní rozvoj žáka s kombinovaným postižením
Dita Cmajdálková -
Implementace Bazální stimulace v Domově pro osoby se zdravotním postižením
Jana Přerovská -
Využití prvků bazální stimulace ve speciálně pedagogické diagnostice u žáků s mentálním postižením
Jana Hladíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights