Marketingová situační analýza produktového portfolia firmy Aminostar – Jakub DUBA
Jakub DUBA
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza produktového portfolia firmy Aminostar
Marketing situational analysis of Aminostar product portfolio
Abstract:
Cílem této práce je zhodnocení efektivnosti produktového portfolia společnosti Aminostar s použitím marketingové situační analýzy. Dílčími cíly analýzy je prověřit přehlednost portfolia, šíři, konzistenci a roztřídit produkty do skupin dle jejich perspektivy, vytipovat produkty vhodné pro prodej ve fitness centrech a nadbytečné produkty vhodné pro vyřazení. Zhodnocení efektivnosti produktového portfolia …moreAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the effectiveness of the Aminostar product portfolio by a marketing situational analysis. Partial aims of analysis is to test the clarity of the portfolio, the portfolio width, consistency, and to categorize products into groups according to their perspective, to identify suitable products for sale in fitness centers and identify products suitable for elimination …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUBA, Jakub. \textit{Marketingová situační analýza produktového portfolia firmy Aminostar}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/vdo7qp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DUBA, Jakub. Marketingová situační analýza produktového portfolia firmy Aminostar. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor