Marketingová komunikace vybrané firmy – Bc. Monika Gelatková
Bc. Monika Gelatková
Master's thesis
Marketingová komunikace vybrané firmy
Marketing communication of the selected company
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je navrhnout zlepšení současné marketingové komunikace podniku 4lol trade s.r.o. pomocí analýzy jeho současného stavu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V praktické části jsou popsány pojmy marketing, marketingový mix služeb, marketingová komunikace a marketingový komunikační mix a jeho jednotlivé části. V praktické části práce je následně popsána vybraná …viacAbstract:
The aim of this thesis is to propose an improvement of the current marketing communication of the company 4lol trade s.r.o. by analysing its current state. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The practical part describes the concepts of marketing, marketing mix of services, marketing communication and marketing communication mix and its different parts. The practical part of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/o79mt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marek Lintner
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova