Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Kamenolomy ČR, s.r.o. – Radka Kubíčková
Radka Kubíčková
Diplomová práce
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Kamenolomy ČR, s.r.o.
The Analysis of Customer’s Contentment of Company Kamenolomy ČR, s.r.o.
Anotace:
Diplomovou práci jsem zaměřila na zákazníka, jelikož právě spokojený zákazník hraje důležitou roli úspěšnosti firmy. Cílem práce bylo zpracovat Analýzu spokojenosti zákazníků společnosti Kamenolomy ČR, s. r. o. a odhalit tak postavení jmenované společnosti v povědomí zákazníků - vlastních odběratelů. V práci jsem se zaměřila na vysvětlení problematiky spokojenosti zákazníka a na vysvětlení podstaty …víceAbstract:
My graduation thesis focuses on customer satisfaction. Satisfying customers’ needs effectively is vital to a company’s success. The aim of my work was to provide an analysis of the customers of Kamenolomy CZ Ltd and to determine their level of satisfaction. This was to show the company’s status in the market and its level of consumer awareness.In the thesis I have explained the customer satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/74466
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Markéta Rolčíková
- Oponent: Radim Štilárek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÍČKOVÁ, Radka. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Kamenolomy ČR, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/veen1w/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová