Ing. Lucie Huňková

Bachelor's thesis

Informační a komunikační kampaň pro spotřebitele při zavedení eura v ČR

EURO Introduction in the Czech Republic: Information and Communication Strategy Towards Consumers
Abstract:
Cílem této práce je navrhnout doporučení pro účinnou informační a komunikační kampaň pro spotřebitele při zavedení eura v České republice. Práce nás postupně seznamuje s Národním plánem zavedení eura v České republice a dalšími důležitými dokumenty, jež se vztahují k zavedení eura. Následuje analýza průzkumů veřejného mínění po zavedení eura v zemích, které přistoupily do eurozóny teprve v nedávné …more
Abstract:
The aim of the thesis is to suggest recommendations for an effective strategy for the information and communication consumer campaign to adopt euro in the Czech republic. It describes the National plan of euro adoption in the Czech republic, as well as other important documents relevant to euro adoption. The analysis follows concerning public opinion surveys carried out after euro adoption in the countries …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2009
  • Supervisor: prof. Ing. Mojmír Helísek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní