Montánní turismus jako příležitost pro tvorbu nových produktů cestovního ruchu – Veronika ADAMCOVÁ
Veronika ADAMCOVÁ
Bachelor's thesis
Montánní turismus jako příležitost pro tvorbu nových produktů cestovního ruchu
Montanistic tourism as an opportunity for the development of new tourism
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou hornického cestovního ruchu ve vybraném regionu. Práce analyzuje příležitosti pro vývoj nových produktů hornického turismu. Zvoleným regionem je Příbram a Příbramsko a práce se blíže zaměřuje na Hornické muzeum Příbram, které je jedním z nejstarších muzeí v České republice. Cílem bakalářské práce je vytvořit nové produkty montánního cestovního ruchu, navrhnout …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the problematics of mining tourism in a chosen region. The work analyses opportunities for development of the new mining tourism products. The chosen region is Příbram region and it is specifically focused on the Mining Museum Příbram which is one of the oldest museums in the Czech Republic. The aim of the bachelor thesis is to create new products of mining tourism, propose …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ADAMCOVÁ, Veronika. \textit{Montánní turismus jako příležitost pro tvorbu nových produktů cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/venjdj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ADAMCOVÁ, Veronika. Montánní turismus jako příležitost pro tvorbu nových produktů cestovního ruchu. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights