Montánní turismus jako příležitost pro tvorbu nových produktů cestovního ruchu – Veronika ADAMCOVÁ
Veronika ADAMCOVÁ
Bakalářská práce
Montánní turismus jako příležitost pro tvorbu nových produktů cestovního ruchu
Montanistic tourism as an opportunity for the development of new tourism
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou hornického cestovního ruchu ve vybraném regionu. Práce analyzuje příležitosti pro vývoj nových produktů hornického turismu. Zvoleným regionem je Příbram a Příbramsko a práce se blíže zaměřuje na Hornické muzeum Příbram, které je jedním z nejstarších muzeí v České republice. Cílem bakalářské práce je vytvořit nové produkty montánního cestovního ruchu, navrhnout …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the problematics of mining tourism in a chosen region. The work analyses opportunities for development of the new mining tourism products. The chosen region is Příbram region and it is specifically focused on the Mining Museum Příbram which is one of the oldest museums in the Czech Republic. The aim of the bachelor thesis is to create new products of mining tourism, propose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ADAMCOVÁ, Veronika. \textit{Montánní turismus jako příležitost pro tvorbu nových produktů cestovního ruchu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/venjdj/.
Jak správně citovat práci
ADAMCOVÁ, Veronika. Montánní turismus jako příležitost pro tvorbu nových produktů cestovního ruchu. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva