Ing. Martin Šuťák

Bakalářská práce

Regulace reklamy

Regulation of advertising
Anotace:
Tato práce nám znázorní oblast reklamy a její regulaci, nástroje a právním vymezení regulace reklamy. Též se dostaneme na (ne)soutěžní počínání a jednotlivé nepříliš férové až nekalé praktiky mezi samotnými účastníky hospodářské soutěže.
Abstract:
This work typifies us advertising and its regulation, legal instruments and the definition of advertising regulation. Also we get to the (un)competitive actions and not very fair to the individual collusion between competitors themselves.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Dušan Hebort, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní