Denisa Vernerová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace včetně projektové studie

Marketing communication including project study
Anotace:
Autorka nejdříve mapuje teoretický rámec marketingové komunikace firem. V projektové části analyzuje proces marketingové komunikace společnosti HEMP PRODUCTION CZ, s.r.o. a následně navrhuje změny pro zlepšení marketingové komunikace.
Abstract:
The author first focuses on the theories of marketing communication. In the project part, he analyzes the marketing communication process of HEMP PRODUCTION CZ, s.r.o.. and subsequently proposes changes to improve marketing communication.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku