Expressions et locutions françaises autour du mot "femme" – Jan MISAŘ
Jan MISAŘ
Bachelor's thesis
Expressions et locutions françaises autour du mot "femme"
Expressions and Idioms for "Woman" in French
Abstract:
This bachelor thesis deals with phrases and other expressions containing the word "woman" (in French "femme"). It first looks at woman as a word. It examines the origins of the word, the development of its pronunciation and spelling, and then its meaning on the basis of dictionary definitions. Then, space is devoted to the stereotypical view of the female gender and its position in society. The theoretical …viacAbstract:
Tato bakalářská práce pojednává o slovních spojeních a dalších výrazech obsahujících slovo "žena" (ve francouzštině "femme"). Nejprve se věnuje ženě jako slovu. Zkoumá původ tohoto slova, vývoj jeho výslovnosti a pravopisu a posléze i jeho význam na základě slovníkových definicí. Poté je věnován prostor stereotypnímu nahlížení na ženské pohlaví a jejímu postavení ve společnosti. Teoretická část dále …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Dagmar Koláříková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MISAŘ, Jan. Expressions et locutions françaises autour du mot "femme". Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - francouzština
Práce na příbuzné téma
-
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková -
Prezentace ideálu ženské krásy západní společnosti ženskými časopisy a vliv jeho zobrazování
Viviana Bordásová -
Gustav Klimt, Franz Matsch a rozdílnost jejich pojetí ideálu ženské krásy
Kamila Červinková -
Ideál ženské krásy napříč stoletím
Žaneta Martynková -
Vliv médií na ideál ženské krásy
Kristýna Jakubcová -
V kůži americké ženy v domácnosti - každodennost amerických žen v domácnosti se zaměřením na zpracování, dostupnost a produkci potravin pro potřeby rodiny
Pavla Kratochvílová -
Návštěvní služba porodní asistentky v domácnosti u matek v poporodním období
Karla KAILOVÁ