Hudební schopnosti dětí předškolního a mladšího školního věku – Barbora LEJNAROVÁ
Barbora LEJNAROVÁ
Bakalářská práce
Hudební schopnosti dětí předškolního a mladšího školního věku
Musical abilities at preschool and younger school age
Anotace:
Tato práce ve své teoretické části vymezuje hudební schopnosti z hlediska jejich zastoupení v předškolním a mladším školním věku. Hudbu je dítěti nutné zprostředkovávat, tudíž práce zdůrazňuje vliv rodiny a školního prostředí na hudební rozvoj dítěte. Praktická část je zaměřena na vytvoření výukového projektu, který respektuje požadavky RVP PV a který je v závěrečné části reflektován. Cílem práce je …víceAbstract:
The theoretical part of this bachelor defines musical abilities in terms of their representation in pre-school and younger school age. Music needs to be mediated by the child, so the work emphasizes the influence of the family and the school environment on the child's musical development. The practical part is focused on the creation of a teaching project that respects the requirements of RVP PV and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Marie Slavíková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEJNAROVÁ, Barbora. Hudební schopnosti dětí předškolního a mladšího školního věku . Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv postojů studentů vybrané střední školy k výuce hudební výchovy na jejich hudební znalosti
Tereza Nesvatbová -
Psychologie hudebního výkonu
Štěpánka Hajná -
Harmonizace písní pro žáky 1. stupně ZŠ a její praktické využití v hodinách hudební výchovy
Barbora Mikovcová -
Rytmická gramotnost jako předpoklad hudební zralosti. Rytmická cvičení pro ZŠ a SŠ
Jan Podlena -
VLIV OSOBNOSTI A INTELIGENCE NA HUDEBNÍ PREFERENCE A PROBLEMATIKA STEREOTYPŮ V OBLASTI HUDEBNÍCH PREFERENCÍ
Simona KOSTOHRYZOVÁ -
Subtest Líná Džina: Ověření metody pro měření schopnosti rozpoznat emoce z intonace u dětí mladšího školního věku
Karolína Umová -
Komunikační schopnosti žáků mladšího školního věku s Downovým syndromem
Veronika Němcová -
Podpora expresivních složek komunikační schopnosti u žáků mladšího školního věku
Eliška Hocková