Product placement v české seriálové tvorbě na příkladu televize Nova – Natálie Jochimová
Natálie Jochimová
Bachelor's thesis
Product placement v české seriálové tvorbě na příkladu televize Nova
Product Placement in Czech Television Series Production Demonstrated on the Nova TV Channel
Anotácia:
Bakalářská práce na téma Product placement v české seriálové tvorbě na příkladu televize Nova se zaměřuje na použití marketingového nástroje product placementu, který je definován jako umístění produktů do audiovizuálních děl. Cílem bakalářské práce je na základě kvalitativního a kvantitativního výzkumu analyzovat vnímání product placementu diváky, na příkladu konkrétní televizní stanice Nova zhodnotit …viacAbstract:
The Bachelor's Thesis on the topic of Product Placement in Czech Television Series Production Demonstrated on the Nova TV Channel is focused on the use of product placement, defined as a placement of products in audio-visual works, as a marketing tool. This Bachelor's Thesis aims to analyse perception of product placement by the audience, based on qualitative and quantitative research, demonstrated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42649
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedúci: Ondřej Pešek
- Oponent: Jan Hanzlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42649
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Determining the Brand Awareness of Product Placement in Video Games
Marek Král -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová -
Product placement v současném filmu, aneb jiná forma propagace
Renata Burkovcová -
Product placement v anglicky mluvených filmech a televizních pořadech
Jakub Vondrášek