Komunikační potenciál „Online media room“ v internetovém marketingu, vybrané kazuistiky – Bc. Filip Sochor
Bc. Filip Sochor
Master's thesis
Komunikační potenciál „Online media room“ v internetovém marketingu, vybrané kazuistiky
The communication potential of the "Online Media Room" in Internet marketing, selected case studies
Abstract:
Úkolem diplomové práce je analýza problematiky marketingové komunikace v oblasti public relations (PR), se zaměřením na prezentaci v rámci internetových kanálů, konkrétně využití tzv. „Online Media Rooms“ (OMR). Další část práce se věnuje konkrétní případové studii – komunikačnímu projektu, jehož součástí je nasazení OMR. Návrh projektu zahrnuje stanovení samotných cílů, projektový plán, koncept samotného …moreAbstract:
The task of the thesis is to analyze the issue of marketing communication in public relations (PR), with a focus on the presentation of the web channel, namely the use of so-called "Online Media Rooms" (OMR). Another part is devoted to a specific case study - communication project, which includes the deployment of OMR. The project proposal includes setting themselves goals, project plan, the concept …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/efjex/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOCHOR, Filip. \textit{Komunikační potenciál „Online media room“ v internetovém marketingu, vybrané kazuistiky}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/vg2uhe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček