Komunikační potenciál „Online media room“ v internetovém marketingu, vybrané kazuistiky – Bc. Filip Sochor
Bc. Filip Sochor
Diplomová práce
Komunikační potenciál „Online media room“ v internetovém marketingu, vybrané kazuistiky
The communication potential of the "Online Media Room" in Internet marketing, selected case studies
Anotace:
Úkolem diplomové práce je analýza problematiky marketingové komunikace v oblasti public relations (PR), se zaměřením na prezentaci v rámci internetových kanálů, konkrétně využití tzv. „Online Media Rooms“ (OMR). Další část práce se věnuje konkrétní případové studii – komunikačnímu projektu, jehož součástí je nasazení OMR. Návrh projektu zahrnuje stanovení samotných cílů, projektový plán, koncept samotného …víceAbstract:
The task of the thesis is to analyze the issue of marketing communication in public relations (PR), with a focus on the presentation of the web channel, namely the use of so-called "Online Media Rooms" (OMR). Another part is devoted to a specific case study - communication project, which includes the deployment of OMR. The project proposal includes setting themselves goals, project plan, the concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/efjex/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček