Marketingová analýza internetového obchodu Zoot – Eliška Bukovičová
Eliška Bukovičová
Bachelor's thesis
Marketingová analýza internetového obchodu Zoot
Marketingová analýza internetového obchodu Zoot
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií českého internetového obchodu Zoot, který je lídrem mezi e-shopy s módou v České republice. Cílem práce je podrobná analýza marketingové strategie a na jejím základě navrhnuté zlepšení současné situace. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky o internetovém marketingu, které slouží jako podklad k praktické části. Praktická část práce je zaměřena …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing strategy of the Czech online store Zoot, which is the leading company among fashion e-shops in Czech Republic. The goal of this bachelor thesis is to provide detailed analysis of the marketing strategy and on its bases suggested improvements of the current situation. In the theoretical part, there is summarized basic knowledge about marketing on the Internet …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou českého internetového obchodu Zoot, ktorý je lídrom medzi e-shopmi s módou v Českej republike. Cieľom práce je podrobná analýza marketingovej stratégie a na jej základe navrhnuté zlepšenia súčasnej situácie. V teoretickej časti sú zhrnuté základné poznatky o internetovom marketingu, ktoré slúžia ako podklad k praktickej časti. Praktická časť práce …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54608
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: Štěpán Müller
- Reader: Radek Čajka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54608
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Green marketing
Martin Trojan -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka