Eliška Bukovičová

Bachelor's thesis

Marketingová analýza internetového obchodu Zoot

Marketingová analýza internetového obchodu Zoot
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií českého internetového obchodu Zoot, který je lídrem mezi e-shopy s módou v České republice. Cílem práce je podrobná analýza marketingové strategie a na jejím základě navrhnuté zlepšení současné situace. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky o internetovém marketingu, které slouží jako podklad k praktické části. Praktická část práce je zaměřena …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing strategy of the Czech online store Zoot, which is the leading company among fashion e-shops in Czech Republic. The goal of this bachelor thesis is to provide detailed analysis of the marketing strategy and on its bases suggested improvements of the current situation. In the theoretical part, there is summarized basic knowledge about marketing on the Internet …more
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou českého internetového obchodu Zoot, ktorý je lídrom medzi e-shopmi s módou v Českej republike. Cieľom práce je podrobná analýza marketingovej stratégie a na jej základe navrhnuté zlepšenia súčasnej situácie. V teoretickej časti sú zhrnuté základné poznatky o internetovom marketingu, ktoré slúžia ako podklad k praktickej časti. Praktická časť práce …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2016
  • Supervisor: Štěpán Müller
  • Reader: Radek Čajka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54608