Eliška Bukovičová

Bachelor's thesis

Marketingová analýza internetového obchodu Zoot

Marketingová analýza internetového obchodu Zoot
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií českého internetového obchodu Zoot, který je lídrem mezi e-shopy s módou v České republice. Cílem práce je podrobná analýza marketingové strategie a na jejím základě navrhnuté zlepšení současné situace. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky o internetovém marketingu, které slouží jako podklad k praktické části. Praktická část práce je zaměřena …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing strategy of the Czech online store Zoot, which is the leading company among fashion e-shops in Czech Republic. The goal of this bachelor thesis is to provide detailed analysis of the marketing strategy and on its bases suggested improvements of the current situation. In the theoretical part, there is summarized basic knowledge about marketing on the Internet …viac
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou českého internetového obchodu Zoot, ktorý je lídrom medzi e-shopmi s módou v Českej republike. Cieľom práce je podrobná analýza marketingovej stratégie a na jej základe navrhnuté zlepšenia súčasnej situácie. V teoretickej časti sú zhrnuté základné poznatky o internetovom marketingu, ktoré slúžia ako podklad k praktickej časti. Praktická časť práce …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
  • Vedúci: Štěpán Müller
  • Oponent: Radek Čajka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54608