Bc. David Zapletal
Master's thesis
Internet a reklama
Internet and Advertising
Anotácia:
Magisterská diplomová práce Internet a reklama je věnována reklamě na internetu. Práce je rozdělena 7 kapitol, úvod a závěr. První kapitola je zaměřena na reklamu obecně. Jde o úvod do problematiky reklamy. Druhá kapitola je věnována vývoji internetové reklamy. Ten je spjat s vývojem internetu, proto je část věnována právě tomuto médiu. Ve třetí kapitole jsou postupně popisovány jednotlivé formy internetové …viacAbstract:
The diploma thesis Internet and Advertising is dedicated to the topic of various means of advertising on the internet. The diploma thesis includes 7 chapters, plus the Introduction and the Conclusion. The first chapter deals with the phenomenon of advertising in general. The second chapter is dedicated to the development of internet advertising. The internet advertising has been seen as an area related …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vqztj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2006
- Vedúci: Pavel Krutil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Sledovací technologie v prostředí internetu
Aleš Fišer -
Informační a komunikační technologie v životech seniorů
Martina VAŇKOVÁ -
Les Technologies de l'information et de la communication et leur utilisation en classe du FLE
Lucie Střítecká -
Untersuchung von Einflüssen auf ein konzipiertes E-Business Internet-Informationsportal für das Real Estate Management
Ingo M. Pusch -
INTERNET OF THINGS IN FASHION RETAIL INDUSTRY
Aleksei Leontev -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Internetová reklama a její rostoucí význam v moderním světě
Petr Mareš