Možnosti aplikace vyrovnávacích opatření ve vztahu k sociálně znevýhodněným žákům základních škol – Tereza MARKOVÁ
Tereza MARKOVÁ
Diplomová práce
Možnosti aplikace vyrovnávacích opatření ve vztahu k sociálně znevýhodněným žákům základních škol
Possibilities of application of countervailing measures in relation to socially disadvantaged pupils of elementary schools
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na pedagogické intervence směřující k podpoře žáků se sociálním znevýhodněním. Teoretická část práce objasňuje a definuje pojmy, které s touto problematikou souvisí. Seznámíme se zde s pojmy jako např. sociální struktura, sociální stratifikace, sociální vyloučení, sociální znevýhodnění, podpůrná či vyrovnávací opatření. Teoretická část práce tedy slouží k lepšímu pochopení …víceAbstract:
The thesis is focused on educational interventions aimed at supporting socially disadvantaged pupils. The theoretical part clarifies and defines certain terms related to this problem. We will be acquainted with terms like. Social structure, social stratification, social exclusion, social disadvantage, supportive or compensatory measures. The theoretical part thus provide a better understanding of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARKOVÁ, Tereza. \textit{Možnosti aplikace vyrovnávacích opatření ve vztahu k sociálně znevýhodněným žákům základních škol}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/vgpga8/.
Jak správně citovat práci
MARKOVÁ, Tereza. Možnosti aplikace vyrovnávacích opatření ve vztahu k sociálně znevýhodněným žákům základních škol. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství pro speciálně pedagogické instituce
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová