Účely a způsoby užívání výukových zdrojů žáky 2. stupně ZŠ – Gabriela MYNÁŘOVÁ
Gabriela MYNÁŘOVÁ
Master's thesis
Účely a způsoby užívání výukových zdrojů žáky 2. stupně ZŠ
Ways of Using Teaching and Learning Materials by Lower Secondary School Students
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá užíváním tištěných a digitálních zdrojů žáky 8. ročníků základních škol a sleduje žákovu práci při domácí přípravě a ve vyučovacích hodinách v oborech český jazyk, anglický jazyk a dějepis. Práce se výhradně zaměřuje na typy zdrojů, se kterými žáci pracují, a klade si za cíl popsat způsoby žákovské práce s těmito zdroji a účely, k nimž jsou tyto zdroje nejčastěji …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the usage of printed and digital resources by 8th grade lower-secondary school pupils and it aims to follow the pupil's work with such resources during instruction as well as during home preparation in the subjects of Czech language, English language and History. The thesis primarily deals with the types of resources used by pupils and it aims to describe the purposes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MYNÁŘOVÁ, Gabriela. Účely a způsoby užívání výukových zdrojů žáky 2. stupně ZŠ. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2-cj-aj
Theses on a related topic
-
Užívání edukačních tištěných a digitálních zdrojů ve výuce českého jazyka na 2. stupni základních škol (reflektované změny v době pandemické a postpandemické)
Simona BONCZKOVÁ -
Využití tištěných a digitálních materiálů při práci s dítětem s elektivním mutismem
Veronika Hanusová -
Tištěné a digitální výukové zdroje v učení žáků 2. stupně ZŠ
Aneta HOLUBOVÁ -
Užívání výukových zdrojů tištěné a digitální povahy v předmětu český jazyk na 2. stupni základní školy
Tereza DANIELOVÁ -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
Zdroje financování podniku, jejich komparace pro daný účel a případné neplnění závazků
Šárka Měkutová -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Analýza připravené elektronické učebnice "Ochrana člověka za mimořádných událostí - téma požární ochrana"
Pavla Pražáková