Účely a způsoby užívání výukových zdrojů žáky 2. stupně ZŠ – Gabriela MYNÁŘOVÁ
Gabriela MYNÁŘOVÁ
Diplomová práce
Účely a způsoby užívání výukových zdrojů žáky 2. stupně ZŠ
Ways of Using Teaching and Learning Materials by Lower Secondary School Students
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá užíváním tištěných a digitálních zdrojů žáky 8. ročníků základních škol a sleduje žákovu práci při domácí přípravě a ve vyučovacích hodinách v oborech český jazyk, anglický jazyk a dějepis. Práce se výhradně zaměřuje na typy zdrojů, se kterými žáci pracují, a klade si za cíl popsat způsoby žákovské práce s těmito zdroji a účely, k nimž jsou tyto zdroje nejčastěji …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the usage of printed and digital resources by 8th grade lower-secondary school pupils and it aims to follow the pupil's work with such resources during instruction as well as during home preparation in the subjects of Czech language, English language and History. The thesis primarily deals with the types of resources used by pupils and it aims to describe the purposes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MYNÁŘOVÁ, Gabriela. Účely a způsoby užívání výukových zdrojů žáky 2. stupně ZŠ. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Český jazyk pro ZŠ - Anglický jazyk pro ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Užívání edukačních tištěných a digitálních zdrojů ve výuce českého jazyka na 2. stupni základních škol (reflektované změny v době pandemické a postpandemické)
Simona BONCZKOVÁ -
Využití tištěných a digitálních materiálů při práci s dítětem s elektivním mutismem
Veronika Hanusová -
Tištěné a digitální výukové zdroje v učení žáků 2. stupně ZŠ
Aneta HOLUBOVÁ -
Užívání výukových zdrojů tištěné a digitální povahy v předmětu český jazyk na 2. stupni základní školy
Tereza DANIELOVÁ -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
Zdroje financování podniku, jejich komparace pro daný účel a případné neplnění závazků
Šárka Měkutová -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Analýza připravené elektronické učebnice "Ochrana člověka za mimořádných událostí - téma požární ochrana"
Pavla Pražáková