Analýza podmínek pro založení nové restaurace – Ing. Denisa Přibylová
Ing. Denisa Přibylová
Master's thesis
Analýza podmínek pro založení nové restaurace
Analysis of conditions for establishing new restaurants
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je vypracovat jednotlivé kroky, které by vedly při aplikaci ke vzniku restaurace. Práce je pojatá jako analýza obecných postupů při založení nové restaurace. V první části práce je blíže dané téma popsáno na základě literárně dostupných pramenů a jsou stanoveny hypotézy. V druhé části jsou uvedeny dvě koncepce, které jsou detailně popsané, a je proveden marketingový výzkum …viacAbstract:
The subject of this master thesis is to develope individual steps that would lead to the application of restaurants. The work is conceived as an analysis of the general procedures for the establishment of a new restaurant. In the first part are setted up hypothesis and focused in a form of literature research, on the theme. In the second part of this thesis are two concepts that are described in detail …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9256/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Sochůrková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŘIBYLOVÁ, Denisa. \textit{Analýza podmínek pro založení nové restaurace}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/vgvzds/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vybrané restaurace na sociálních sítích
Marta Lisnycha -
Marketing vybrané restaurace na sociálních sítích
Huong Giang Nguyenová -
Analýza internetové marketingové komunikace vybrané restaurace
Nikola Trousilová -
Online marketingová komunikace restaurace
Derlichová Derlichová -
Marketingový akční plán rodinné restaurace
Karin Syptáková -
Marketingová komunikace restaurace
Helena Sadová -
Online marketingová komunikace restaurace
Veronika Adamčíková -
Fine Dining restaurace v České republice a zahraničí
Karolína Worková