Bc. Michaela Holíková

Diplomová práce

Marketingová komunikace Divadla Scéna

Marketing Communication of the Theatre Divadlo Scéna
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace neziskových organizací s důrazem na marketingovou komunikaci divadel. Na základě teoretických poznatků z odborné literatury a elektronických zdrojů, marketingového výzkumu a analýz pro-vedených v praktické části práce, je výstupem práce projekt efektivního komunikačního plánu Divadla Scéna na sezónu 2018/2019.
Abstract:
This masters thesis main focus is nonprofit organizations marketing communications and its difficulties, with special focus on theatres communication. On a base, consists from theoretical knowledge, gathered from specialiazed publication and electronic sources, marketing research and analysis (made in practical part of the thesis) the main outcome is project for effective communication plan for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Holíková, Michaela. Marketingová komunikace Divadla Scéna. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace