Marketingová komunikace Divadla Scéna – Bc. Michaela Holíková
Bc. Michaela Holíková
Diplomová práce
Marketingová komunikace Divadla Scéna
Marketing Communication of the Theatre Divadlo Scéna
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace neziskových organizací s důrazem na marketingovou komunikaci divadel. Na základě teoretických poznatků z odborné literatury a elektronických zdrojů, marketingového výzkumu a analýz pro-vedených v praktické části práce, je výstupem práce projekt efektivního komunikačního plánu Divadla Scéna na sezónu 2018/2019.Abstract:
This masters thesis main focus is nonprofit organizations marketing communications and its difficulties, with special focus on theatres communication. On a base, consists from theoretical knowledge, gathered from specialiazed publication and electronic sources, marketing research and analysis (made in practical part of the thesis) the main outcome is project for effective communication plan for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holíková, Michaela. Marketingová komunikace Divadla Scéna. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Návrh efektivní marketingové komunikace společnosti Bohemilk
Petra Čiháčková