Marketingová komunikace v nových médiích – Bc. Martin Svetlík
Bc. Martin Svetlík
Diplomová práce
Marketingová komunikace v nových médiích
Marketing communication in new media
Anotace:
Tato magisterská práce se zabývá specifiky marketingové komunikace v prostředí nových médií (v našem výkladu média kvartární, síťová). V první části se snaží vymezit základní rozdíl ve fungování komunikačního modelu nových médií vzhledem k médiím tradičním. Tento model umožňuje plnohodnotnou oboustrannou komunikaci v demokratizovaném a decentralizovaném mediálním prostředí, což přináší nutnost změny …víceAbstract:
This master thesis deals with the specifics of marketing communication in new media environment. The first part seeks to define the basic difference of the communication model of new media compared to mass media. This model allows two-way communication in a fully democratized and decentralized media environment, which constitutes the necessity of a change to the current paradigm of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ix6f7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová