Bc. Martin Svetlík

Diplomová práce

Marketingová komunikace v nových médiích

Marketing communication in new media
Anotace:
Tato magisterská práce se zabývá specifiky marketingové komunikace v prostředí nových médií (v našem výkladu média kvartární, síťová). V první části se snaží vymezit základní rozdíl ve fungování komunikačního modelu nových médií vzhledem k médiím tradičním. Tento model umožňuje plnohodnotnou oboustrannou komunikaci v demokratizovaném a decentralizovaném mediálním prostředí, což přináší nutnost změny …více
Abstract:
This master thesis deals with the specifics of marketing communication in new media environment. The first part seeks to define the basic difference of the communication model of new media compared to mass media. This model allows two-way communication in a fully democratized and decentralized media environment, which constitutes the necessity of a change to the current paradigm of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře