Bc. Martin Svetlík
Master's thesis
Marketingová komunikace v nových médiích
Marketing communication in new media
Abstract:
Tato magisterská práce se zabývá specifiky marketingové komunikace v prostředí nových médií (v našem výkladu média kvartární, síťová). V první části se snaží vymezit základní rozdíl ve fungování komunikačního modelu nových médií vzhledem k médiím tradičním. Tento model umožňuje plnohodnotnou oboustrannou komunikaci v demokratizovaném a decentralizovaném mediálním prostředí, což přináší nutnost změny …moreAbstract:
This master thesis deals with the specifics of marketing communication in new media environment. The first part seeks to define the basic difference of the communication model of new media compared to mass media. This model allows two-way communication in a fully democratized and decentralized media environment, which constitutes the necessity of a change to the current paradigm of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ix6f7/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová