Efektivita venkovní reklamy z pohledu umístění billboardů – Tomáš REITER
Tomáš REITER
Bachelor's thesis
Efektivita venkovní reklamy z pohledu umístění billboardů
Outdoor advertising efficiency in terms of location of billboards
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou venkovní reklamy z pohledu umístění billboardů. Jejím cílem je zpracování a analýza problematiky z hlediska působení billboardů v dané lokalitě. Důraz kladu na zásady tvorby reklamy v kontextu s její efektivitou. Zabývám se charakteristikou venkovní reklamy, historií a jejím členěním. Dále sleduji silné a slabé stránky billboardové komunikace a pokouším se …moreAbstract:
This thesis deals with the effectiveness of outdoor advertising in terms of location of billboards. Its goal is the processing and analysis of issues in terms of exposure of billboards in the area. Emphasis on the principles of making ads in the context of its efficiency. Deal with the characteristics of outdoor advertising, history, and its breakdown. Follow up the strengths and weaknesses of billboard …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Accessible from:: 11. 12. 2009
Identifier:
13524
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
REITER, Tomáš. \textit{Efektivita venkovní reklamy z pohledu umístění billboardů}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/vi10ej/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
REITER, Tomáš. Efektivita venkovní reklamy z pohledu umístění billboardů. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Mediální trh v ČR
Alžběta Králová -
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Vendula Pudelková -
Reklama v bankovním sektoru
Elena Märzová -
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Aneta KAISEROVÁ -
Reklama z pohledu podniku v české a evropské judikatuře
Martina Lvová -
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?
Karel Hrach -
Myšlení a reklama
Nikola Uramová -
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
Veronika MÖWALDOVÁ