Efektivita venkovní reklamy z pohledu umístění billboardů – Tomáš REITER
Tomáš REITER
Bachelor's thesis
Efektivita venkovní reklamy z pohledu umístění billboardů
Outdoor advertising efficiency in terms of location of billboards
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou venkovní reklamy z pohledu umístění billboardů. Jejím cílem je zpracování a analýza problematiky z hlediska působení billboardů v dané lokalitě. Důraz kladu na zásady tvorby reklamy v kontextu s její efektivitou. Zabývám se charakteristikou venkovní reklamy, historií a jejím členěním. Dále sleduji silné a slabé stránky billboardové komunikace a pokouším se …viacAbstract:
This thesis deals with the effectiveness of outdoor advertising in terms of location of billboards. Its goal is the processing and analysis of issues in terms of exposure of billboards in the area. Emphasis on the principles of making ads in the context of its efficiency. Deal with the characteristics of outdoor advertising, history, and its breakdown. Follow up the strengths and weaknesses of billboard …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zverejniť od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13524
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REITER, Tomáš. Efektivita venkovní reklamy z pohledu umístění billboardů. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Mediální trh v ČR
Alžběta Králová -
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Vendula Pudelková -
Reklama v bankovním sektoru
Elena Märzová -
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Aneta KAISEROVÁ -
Reklama z pohledu podniku v české a evropské judikatuře
Martina Lvová -
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?
Karel Hrach -
Myšlení a reklama
Nikola Uramová -
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
Veronika MÖWALDOVÁ