Monika Zábojníková

Diplomová práce

Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet

The Guerilla Marketing Project Proposal for the Hamé Sweet Brand
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh kampaní využívajících guerilla marketingu. První část práce se zabývá teoretickými východisky vztahujícími se k novým trendům v marketingové komunikaci s důrazem na využití guerilla marketingu. Praktická část se v první fázi věnuje SWOT analýze, dotazníkovému šetření a analýze současného stavu komunikace daného podniku včetně srovnání této komunikace s konkurencí. V poslední …více
Abstract:
The goal of the thesis is to form a suggestion of guerilla marketing campaigns. The first part deals with theoretical resources related to new trends in marketing communication, with an emphasis on using guerilla marketing. The practical part is in the first phase dedicated to SWOT analysis, to a survey and to an analysis of the current state of the com-pany communication, including a competition communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zábojníková, Monika. Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet . Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe