Návrh koncepce CRM v podniku ZKL, a. s. – Kristýna PETLACHOVÁ
Kristýna PETLACHOVÁ
Bakalářská práce
Návrh koncepce CRM v podniku ZKL, a. s.
Proposal of the CRM Conception in ZKL Company, a.s.
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zanalyzovat současný stav podniku a navrhnout doporučení pro koncepci CRM v podniku ZKL, a. s. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je objasněna problematika o principech podniku řízeného zákazníkem. V praktické části je charakterizován podnik ZKL, a.s., zanalyzován současný vztah firmy k zákazníkům a zákazníka k firmě. A následně navrženo …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to analyze the current situation of the company and to propose recommendations for the concept of CRM in ZKL group. This bachelor thesis is divided into two parts. The theoretical part illustrates the principles of the company driven by customers. In the practical part ZKL group is characterized. Moreover, current two way business relationship between the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETLACHOVÁ, Kristýna. Návrh koncepce CRM v podniku ZKL, a. s.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane