Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů – Bc. Miroslav HASÍK
Bc. Miroslav HASÍK
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů
Project of Marketing Communication of company Impromat in order to increase knowledge of end users
Anotace:
Prostřednictvím této diplomové práce jsem se snažil zhodnotit dosavadní komunikační aktivity společnosti Impromat směřující ke konečnému uživateli a následně navrhnout úpravy systému komunikace s koncovými uživateli. Primárním cílem bylo zabezpečit efektivní předání jak základních, tak rozšířených informací z oblasti obsluhy zařízení přímo koncovým uživatelům. Praktickým důsledkem bude nárůst objemu …víceAbstract:
In this Master thesis, I try to analyze current communication activities of Impromat towards end users and to suggest modifications of the system. The primary target is to ensure efficient handover of basic and advanced information about operation of the machine to machine's end users. Practical benefits will result in higher output, higher brand and products awareness and in higher level of loyalty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3855
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HASÍK, Miroslav. \textit{Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/viey8q/.
Jak správně citovat práci
HASÍK, Miroslav. Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix produktu Oltar
Klára Burdová -
Marketingový mix spol. Rosana s.r.o.
Petr Krekule -
Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace
Peter LUKÁČ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron -
Marketingové komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Nikola Tomanová